Subject: Vastus Kiri
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 08:19:03 +0300

Teie  02.04.2024 nr 8-1/21-331/5570-1

Meie 04.04.2024 nr EC.1-5.1/389-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Ehitusloa väljastamisel ja ehituse teostamisel arvestada Telia Projekti 
kooskõlastusega NR3796868.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

www.telia.ee <http://www.telia.ee>

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. aprill 2024 10:59
Adressaat: MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus <[email-masked]>; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked]>; AS Eesti Raudtee <[email-masked]>; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11185 Hüüru‒Alliku‒Saue tee km 6,30-6,826 Vanamõisa külas 
asuva liiklusohtliku koha likvideerimise tee ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 02.04.2024

Registreerimise number: 8-1/21-331/5570-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .